استاندار اردبیل:

تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده ابلاغ شد

استاندار اردبیل از ابلاغ تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده استان از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: این تسهیلات در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده از جمله روستای گیلارلو تزریق خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۹۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی از روستای گیلارلو که در سیل سال جاری دچار خسارت شده بود بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

استاندار اردبیل در این بازدید از ابلاغ تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این تسهیلات در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده از جمله روستای گیلارلو که در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی و دامداری دچار خسارات شدند، تزریق خواهد شد تا روند بهسازی و نوسازی بخش‌های سیل‌زده و مسیل‌سازی این روستا که سرعتی خوبی داشته، افزایش یابد.

به گزارش بسیج استان اردبیل در ماه‌های ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های نامنظم و وقوع سیل در مناطق مختلف بود. این سیل‌ها در شهرستان‌های گرمی ، انگوت ، بیله‌سوار ، مشگین‌شهر و کوثر خسارت‌های سنگینی به بخش‌های کشاورزی، مسکونی و ابنیه فنی وارد کرد.

استاندار اردبیل امروز همچنین با بررسی میدانی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه گرمی - اردبیل، گفت: مشکلات عملیات اجرایی بزرگراه گرمی - اردبیل با همکاری و اقدامات ۲ دستگاه اجرایی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از رفع مشکلات یادشده، دیگر دلیلی برای کندی در روند عملیات اجرایی بزگراه گرمی - اردبیل از سوی پیمانکار این پروژه وجود نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار