خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین؛

صادرات ۲۷۰ ميليون دلار كالا از شركت های مستقر در شهرک های صنعتی قزوين

صادرات ۲۷۰ ميليون دلار كالا از شركت های مستقر در شهرک های صنعتی قزوين
صفاری گفت: از ابتدای سالجاري تاكنون واحدهاي توليدي صادرات محور مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان بالغ بر ۲۷۰ میلیون دلار توسط بيش از ۵۰ واحد صنعتي با حجم صادرات در حدود ۴۰۰ ميليون تن انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۶۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

 

قزوین_رضا صفاری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در راستاي توسعه صادرات غیرنفتی و با اجرای برنامه های حمایتی مانند ايجاد كنسرسيوم هاي صادراتي و حمايت از شركتهاي مديريت صادرات(emc) سعی در بهبود صادرات واحدهاي صنعتي داشته و شركتهاي مديريت صادرات با توجه به اينكه بنگاه های کوچک و متوسط برای حضور در بازارهای صادراتی آگاهی کافی ندارند می توانند صدور محصولات این واحدها را تسهیل نمايند. 

وي افزود: ميلگرد و شمش، پودر شوينده، اكسيد موليبدن، رزين الكيد، سراميك، سيليكات سديم عمده اقلام صاداراتي بوده است. 

رئيس هيئت مديره شركت شهرك هاي صنعتي استان افزود: عمده خريداران كالاهاي ايراني کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، امارات ، پاكستان، روسیه ،ترکیه و... مي باشند كه از مهمترین بازارهای صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان بشمار می روند. 

رضا صفاري تصريح كرد: مطالعه بازارهاي هدف بصورت كلي و ارائه آن به واحدهاي صنعتي جهت بهره برداري، كمك به تشكيل كنسرسيوم هاي صادراتي، كمك به ايجاد دفاتر و مراكز فروش كالا، پرداخت يارانه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، آموزش مدیران بازرگانی و فروش شرکت‌ها و آشناسازی آنها با بازارهای بین‌المللی، مشاوره در زمینه بازاریابی و عارضه یابی برای تقویت و با هدف صادرات به صنایع مستقر در شهرک های صنعتی از جمله برنامه هاي حمايتي مي باشد كه در دستور کار سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي قرار دارد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار