وصیت‌نامه شهید سید «رضا جلالی»؛

پوینده راه سرخم باشید و در راه انقلاب خطا نکنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید «رضا جلالی» آمده است: از تمام برادران و خواهرانم می‌خواهم که با یکدیگر خالص و مخلص باشند و پیوند دوستی را فراموش نکنند.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۹۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

پوینده راه سرخم باشید و در راه انقلاب خطا نکنید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام «سیدرضا جلالی»، فرزند سید نظام متولد دهم شهریور ماه سال ۱۳۳۸ در دلیجان است، در سال ۱۳۶۳، ۲۵ ساله بود که ازدواج کرد، در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، خیبر، کربلای چهار و پنج مجاهدت‌های زیادی انجام داد و در نهایت در عملیات کربلای پنج به عنوان بسیجی گردان ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نقش آفرینی فراوانی داشت تا در یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در شهرک دوعیجی عراق تیر بی‌رحمی به جانش نشست که توان حرکت را از وی گرفت که پیکر پاک او در برزخ میان نیروهای خودی و دشمن گیر افتاد و هیچ راهی برای انتقال آن نبود. آتش و انفجار توپخانه و تانک‌های دشمن آن قدر شدید بود که همه چیز را سوزاند، پیکر شهید هم کاملاً سوخت و از پیکر مطهر او فقط انگشتر و پلاک به مزار شهدای دلیجان رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

از تمام برادران و خواهرانم می‌خواهم که با یکدیگر خالص و مخلص باشند و پیوند دوستی را فراموش نکنند و هر محبتی که می‌خواهند به من بکنند، به زن و فرزندم بکنند که در غیر این صورت روحم را می‌آزارد. ناراحت نباشند و از همه دوستان و آشنایان و همشهریانم می‌خواهم که پوینده راه سُرخم باشند و جانی و مالی در راه انقلاب سر از پا خطا نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار