مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

ساخت مسکن مددجویی در اردبیل سرعت می‌گیرد

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ساخت مسکن مددجویی در مناطق روستایی با تسهیل قوانین و مقررات بنیاد مسکن و همراهی بانک‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۲۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

ساخت مسکن مددجویی در اردبیل سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،علیرضا حسین‌نژاد ، اظهار کرد: در قالب تفاهم‌نامه پنج هزار واحدی مسکن، در استان اردبیل ساخت واحدهای مددجویان ساکن در روستاها آغاز شده و قرار است با همراهی پیمانکاران روند اجرایی آن سرعت بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر بانک‌های عامل موانع پرداخت تسهیلات برای مددجویان را برطرف کنند و خانواده‌های تحت حمایت بتوانند ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان منابع بانکی دریافت کنند، احداث پروژه‌ها با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به دلایل مختلف، پیش از این بانک‌ها امکان پرداخت تسهیلات را تا مرحله فنداسیون نداشتند و بر همین اساس مددجویان در تأمین منابع اولیه دچار مشکل بودند.

حسین‌نژاد افزود: با وعده مسئولان بنیاد مسکن، قرار است مشکل به وجود آمده برطرف و ساخت مسکن مددجویی در روستاها با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم‌بهره و ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا پایان امسال برای تمام مددجویان ساکن در روستاها که فاقد مسکن هستند، سرپناهی مناسب تهیه و تأمین کند که به عنوان اولویت اصلی عمل به این تعهدات را به صورت استانی رصد می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از همراهی بنیاد مسکن استان اردبیل در اجرای این پروژه‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: امیدواریم با این منابع، مددجویان کمیته امداد ساکن در روستاها بتوانند مسکن ۵۰ متری مناسب احداث و در آن سکونت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار