مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

طرح "مادر مقاومت" در زنجان برگزار می‌شود

زنجان _مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: "طرح مادر مقاومت" در روستاهای هدف قرگاه پیشرفت و آبادانی زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۷۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

طرح مادر مقاومت در زنجان برگزار می‌شود

جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان، با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و به منظور حمایت از مردم غزه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان عملیاتی با عنوان" مادر مقاومت " در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار خواهد کرد.

وی گفت: راهبر عملیاتی در این برنامه همسران امامان روستا، اعضای اصلی هسته؛ دختران و جوانان روستا هستند که در این عملیات یاری‌گر همسران امامان روستا خواهند بود.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) بیان کرد: اهداف اصلی این برنامه تبیین عنصر مقاومت در پیروزی مقتدرانه مظلومان، تقویت هسته جهادی برای همسران امام روستا، ایجاد بستر مناسب برای جوانان از جمله جوانان دختر روستا، تبیین جایگاه مادران و بانوان، تبیین مکتب زهرا (س)، گرامی داشت مادران شهدا از جمله شهدای غزه و همچنین تجلیل از بانوان موثر روستای هدف قرارگاه خواهد بود.

وی ابراز کرد: بازه زمانی اجرای عملیات مادران مقاومت ۱۱ الی ۱۵ دی ماه است که با راهبری همسران امامان روستا و مساعدت و همکاری هسته‌ها جهادی روستا و اهالی در این ایام برگزار خواهد شد.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار