بانوان پرچمدار تحولات فرهنگی و تربیتی هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، گفت: بانوان در ۴۴ سال اخیر نقش بی‌بدیلی را در جامعه داشته و پرچمدار تحولات فرهنگی و تربیتی در عرصه اجتماعی و خانواده بودند.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۹۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

بانوان پرچمدار تحولات فرهنگی و تربیتی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، افسانه جهانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بانوان تأثیرگذار در اردبیل، اظهار داشت: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان اردبیل 13 دی‌ماه در ابعاد بانوان تأثیرگذار عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پنجم دی‌ماه امکان ثبت‌نام در سایت بانوان تأثیرگذار وجود دارد تا علاقه‌مندان بتوانند آثار ارزشمند خود را در کنار ارائه توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی، کارآمدی، فناوری و عرصه ورزش و حکمرانی ارزشی و اعتقادی را دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، گفت: کنگره بانوان تأثیرگذار بعد از معرفی آثار برتر 13 دی‌ماه برگزار خواهد شد تا ما زنان تأثیرگذار استان اردبیل را در حوزه‌های مختلف معرفی و تجلیلی شایسته از آنها داشته باشیم.

جهانی نقش پیشتاز و ممتاز بانوان را در ایجاد تحولات عرصه‌‌های مختلف به ویژه فرهنگی، هنری و تعلیم و تربیت یادآور شد و افزود: پرچمداری بانوان در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و هنری زمینه‌ای را فراهم کرده تا ما بتوانیم در جامعه زیرساخت‌های مطلوب و مناسبی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نقش تأثیرگذار بانوان و کارآمدی آنها در عرصه‌های مختلف توجه شده و سعی بر این بوده تا عدالت در این حوزه‌ها مورد توجه قرار گرفته و حتی بیش از هر زمان دیگر توانمندی‌های بانوان معرفی و این ظرفیت‌ها بیش از گذشته مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اضافه کرد: انقلاب اسلامی با بها دادن و میدان دادن به بانوان توانسته زمینه و بستر تحولات شگرفی را مهیا کند که قطعا تأثیرگذاری این بانوان در عرصه‌های مختلف نتایج مثبت و سودمندی را به همراه داشته است.

جهانی بیان کرد: ما بیش از هر زمان دیگر وظیفه شناساندن این توانمندی‌‌ها و استعدادها را داریم و امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم همایش مناسب و شایسته‌ای را برگزار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار