مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

۷۸ درصد تعهد اشتغالزایی در استان اردبیل محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: ۷۸ درصد تعهد اشتغالزایی در این استان امسال محقق شده و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال به ۱۰۰ درصد برسد.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۲۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

۷۸ درصد تعهد اشتغالزایی در استان اردبیل محقق شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بهروز رحیم‌زاده روز یکشنبه اعلام کرد: وضعیت این استان در سامانه ملی رصد اشتغال به صورت مستمر پایش می‌شود و تعهد ایجاد اشتغال آن در سال جاری ۲۰ هزار و ۵۷ فرصت شغلی تعیین شده است.

وی ادامه داد: از میزان تعهد تا امروز اشتغال ۱۵ هزار و ۶۷۷ نفر یا به عبارتی ۷۸ درصد تعهد در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است و این آمار روزانه در حال بهبود و بروزرسانی است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل هم مهرماه امسال اعلام کرده بود که از محل تسهیلات سفر رئیس‌جمهور به این استان بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه پرداخت شده و اردبیل جزو استان‌هایی است که در تسهیل و رفع موانع تولید رتبه برتر کشور را کسب کرده و در خور شایسته تقدیر است.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است ، نرخ بیکاری رسمی اعلام شده در این استان حدود ۱۶ درصد و ۶۵ هزار نفر است ولی برخی مراجع که آمارهای کشوری بیکاری را اعلام می‌کنند، نرخ بیکاری در این استان را حدود ۱۰ درصد اعلام کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار