مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه

سپاه حامی هیچ شخص و جناحی در انتخابات نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: سپاه ساوه وابسته و به دنبال هیچ جناح و حزبی نیست، بلکه تبیین فرمایشات رهبر انقلاب درخصوص انتخابات و انتخاب فرد اصلح از برنامه های سپاه است.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۷۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترين و اساسی‌ترين اركان يک نظام سياسی است، گفت: عنصر انتخابات و رأی و اراده مردم در زمره‌ی اجزای جدایی‌ناپذیر نظام اسلامی است.

وی انتخابات را عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم دانست و افزود: سپاه وابسته و به دنبال هیچ جناح و حزبی نیست، بلکه تبیین فرمایشات رهبر درخصوص انتخابات و انتخاب فرد اصلح از برنامه های سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج ساوه به عنوان سرباز ولایت و حامی مردم عزیز و ولایتمدار و شهیدپرور از عموم مردم دعوت می‌کند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۴۰۲ با حضور حداکثری و انتخاب شخص ولایتمدار، انقلابی، کارآمد، متخصص، متعهد و ملتزم به نظام و ارزش‌های اسلامی و حافظ خون شهدا و حامی مستضعفین رأی دهند و یک بار دیگر شاهد نقش بر آب شدن توطئه‌های استکبار جهانی از جمله آمریکا و انگلیس و صهیونیسم‌ها باشیم.
حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: گاهی دیده می‌شود افرادی یا نامزدهایی، خودشان را یا نظرشان را در انتخابات منتصب به سپاه می‌کنند که این نادرست است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات اسفند ماه، با شور توأم با شعور و بصیرت و آگاهی عمیق توده‌های مردم فهیم و غیور ایران اسلامی همراه گردیده و برای همیشه بدخواهان ایران و ایرانی را مأیوس سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار