پیام سردار فرمانده سپاه استان به اساتید شرکت کننده در جشنواره شهید چمران استان اردبیل

سردار فرمانده سپاه استان اردبیل به مناسبت برگزاری جشنواره شهید چمران استان اردبیل پیامی بدین شرح صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۹۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

پیام سردار فرمانده سپاه استان به اساتید شرکت کننده در جشنواره شهید چمران استان اردبیل

جشنواره علمی شهید چمران؛ فرصتی برای عرضه تلاش های علمی اساتید دانشگاه ها جهت رقابت سالم و دوستانه با همدیگر را فراهم می کند. آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه شرکت کنندگان و مجریان این جشنواره فاخر که با ارسال آثار خود، پرچم علمی استان را بالا نگه داشتند. دوستان بسیج اساتید استان اطلاع دادند که آثار ارسالی استان تقریبا 7 درصد کل کشور بوده و این در سایه تلاش مجریان و اساتید محترم مشارکت کننده بوده و افتخاری است برای علم و پژوهش دانشگاه های استان و البته نباید قانع شد و باید دوره های بعدی جشنواره، تعداد مشارکت کنندگان از نظر کمی و کیفی چندین برابر امروز باشد.

از همه روسای محترم دانشگاه ها و اساتید محترم و مجریان و کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها که بدون هیچ مزد و منت، تلاش شبانه روزی کرده  و این جشنواره فاخر را  به جهت ارتقای علمی دانشگاه ها برگزار می کنند، سپاسگزارم.

 دشمنان ما، خانواده و پادگان ها و دانشگاه ها را سه گروه مورد تهاجم خود تعریف کرده و با شایعات و دروغ پردازی ها و بزرگنمایی های کاذب، سعی در تسخیر این سه گروه مهم تربیتی و امنیتی جامعه هستند. در خانواده، با شعار «زن، زندگی، آزادی» می خواهند، قداست مادر را از زن ها و دختران ما بربایند. مادری که باید به فکر تربیت نسل آینده جامعه باشد، مادری که باید مهر و محبت و عطوفت را در فرزندان خود به ودیعه بگذارد تا رهبران، نخبگان  و دانشمندان و سربازان جامعه توسط او تربیت شده و از دامن زن به معراج روند، ولی او باید شأن و قداست زن را تنزل بخشد تا آدم های هرزه و ناپاک و گرگ صفت با تسخیر «زن شعار زده» به آزادی مطلوب خود رسیده و مادر آلوده تحویل جامعه دهند. مگر از مادر آلوده می توان انتظار "زندگی" نجات بخش داشت.

دومین گروه مورد هجمه دشمن، نظامیان امنیت ساز این کشور و ملت هستند. در این خصوص هر روز خبری از شهادت آنها به گوش می رسد و دل رهبر و ملت را آزرده خاطر می سازد. به ظن دشمن اینها باید کشته شوند تا امنیت کشور از بین برود، جایگاه و قداست اینها باید شکسته شود تا ملت شکسته شود. مگر تضعیف امنیت کشور به نفع ملت است؟ چون ما خود را سرباز می دانیم و باید برای مردم خود فدا شویم؛ چیزی برای گفتن ندارم و به تعبیر حضرت امام (ره) ا شاره می­کنم که فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.»

اما سومین گروه مورد هجمه دشمنان، دانشگاهیان هستند. بی شک امروز یکی از اقشار تأثیرگذاری که مورد هجمه و تهاجم دشمن و شیطان های انس و جن قرار  می گیرد، همان اساتید و دانشمندان و اندیشمندان و علما و نخبگان علمی و فرهنگی این کشور است و این اهداف شوم را همیشه بصورت شفاف و روشن و صریح بیان کرده اند.

 

امروز نقش شما اساتید محترم در تربیت و پرورش فرزندان این ملت بی بدیل است. اساتید محترم الگویی همچون شهید چمران دارند، شهید چمران در تمام میدان ها نخبه بود، او یک نخبه دانشگاهی بود، یک نخبه علمی و فرهنگی بود و یک نخبه میدان نظامی و فرمانده برجسته به تمام معنا بود. امروز شما به تعبیر رهبر عزیزتر از جانمان، فرماندهان جنگ نرم هستید. با قلم و زبان و رفتار خود می توانید سرنوشت زن و مادر، سرباز و دانشمند و رهبر جامعه را رقم بزنید. قلم و زبان شما می تواند انسان بسازد تا در راه حق و حقیقت گام بردارد. قلم و زبان شما می تواند مسیر پیشرفت این ملت را فراهم سازد یکی از مسیرهایی که در پیش رو داریم، انتخابات مجلس شورای اسلامی  و خبرگان رهبری است که شما می توانید با قلم و زبان  خود، برای مشارکت بیشتر جوانان و نخبگان تلاش کنید. امروز با مشارکت در انتخابات می توانیم قدرت و قوت کشور را استمرار بخشیم. برای قوی شدن یکی از مولفه های مهم؛ مشارکت بالا در انتخابات است. انتخابات یکی از مولفه قدرت کشور ماست و شما اساتید بزرگوار دراین مسیر می­توانید انقلاب کنید و جهاد شما در این مسیر تعریف می شود.  ما سربازان افتخار می کنیم که اساتیدی چون شما، ما را تربیت و پرورش نموده و تحویل نظام مقدس اسلام نموده است. ما نیز در این سنگر همچون شما، از جان و مال و آبروی خود مایه می گذاریم تا همه شاهد ایران قوی باشیم.

برادر شما و سرباز ملت و وطن

غلامحسین محمدی اصل

 

ارسال نظرات