سردار رمضان شریف:

مخاطب شناسی در تولید محتواها باید مورد توجه بسیج رسانه قرار گیرد

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج رسانه باید با زبان رسانه امروز مخاطب شناسی دقیق و با تولید محتواهای تاثیرگذار بتواند رسالت و وظیفه خود را به انجام برساند.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۸۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان زنجان؛ سردار رمضان شریف در حاشیه توانمندسازی شهید مصطفی صدرزاده که به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با بیان اینکه امروز افکار عمومی در یک جریان سیال است و از برخی اخبار منتشر شده متاثر می‌شود اظهار داشت: یکی از هجمه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای است.

وی افزود: مدافعین انقلاب اسلامی به ویژه سازمان بسیج از طرفی متولی گسترش تفکر فرهنگ بسیجی است و از طرف دیگر مدافع دستاورد‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید با زبان رسانه امروز مخاطب شناسی دقیق و با تولید محتوا‌های تاثیرگذار بتواند رسالت و وظیفه خود را به انجام برساند.

سردار شریف بیان کرد: یکی از مباحثی که می‌تواند به توانمندسازی کمک کند برگزاری جلسات هم‌اندیشی است که باعث می‌شود هم انتقال تجربیات انجام شود و هم آخرین دستاورد‌ها در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه، شناخت مخاطب، جغرافیای مخاطب، در اختیار همگان قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: کاری که سازمان بسیج انجام می‌دهد جهاد مقدسی است که می‌تواند منشأ اثر در جهت دادن صحیح آرمان‌های نظام و متناسب با انقلاب اسلامی به افکار عمومی باشد.


انتهای پیام/ فاطمه عسگری

ارسال نظرات