روشنگری و بازکردن گره‌های ذهنی افکار عمومی وظیفه روابط عمومی‌ها است

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:امروز روشنگری و باز کردن گره‌های ذهنی از افکار عمومی جامعه، وظیفه افراد مطلع و آگاه در نهاد روابط عمومی‌هاست.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۷۲
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، ایمان سبحان نژاد در چهارمین گردهمایی روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، جریان سازی در آموزش و پرورش ،امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی را سه رسالت مهم و خطیر روابط عمومی ها برشمرد و افزود:نقش روابط عمومی ها در تعمیق جایگاه دستگاه عریض و طویل آموزش و پرورش در جامعه حیاتی و اثربخش است.

وی، داشتن پویایی،خلاقیت،امیدآفرینی و نشاط را برای نیروهای روابط عمومی لازم و ضروری دانست و گفت:اطلاع رسانی مناسب فعالیت‌ها ، تلاش‌های مجموعه برای تنویر افکار عمومی در این مقطع حساس، روابط عمومی‌ها را بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه قرار داده است.

سبحان نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان افزود: یکی از ظرفیت‌هایی که روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی به آن نیازمندند، بهره گیری از توان رسانه‌های جمعی است که برخی از  مسئولان روابط عمومی ادارات و نهاد ها به خوبی باید از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

وی با  اشاره به اینکه تقویت روابط عمومی‌ها، به منزله تقویت هر دستگاه اجرایی و سازمانی است، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی هر اداره  و دستگاهی، نقش بسزایی در ارتباط مردم با مدیران دارند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه در ایجاد یأس و نا امیدی در بین مردم و شکاف بین مردم و مسئولان افزود:روابط عمومی ها باید با شناخت دقیق و تحلیل شرایط، به خوبی توطئه شوم دشمنان را خنثی کنند. 

سبحان نژاد با اشاره به اینکه با وجود همه خدمات ارزنده و تلاش های شبانه روزی مجموعه تعلیم و تربیت، جايگاه آموزش و پرورش به طور واقعی در جامعه شناخته شده نیست گفت: روابط عمومی‌ها باید با انعکاس صحیح و به موقع خدمات و دستاوردها به خوبی اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش را در جامعه تبیین کنند.

روشنگری و بازکردن گره‌های ذهنی افکار عمومی وظیفه روابط عمومی‌ها استروشنگری و بازکردن گره‌های ذهنی افکار عمومی وظیفه روابط عمومی‌ها استروشنگری و بازکردن گره‌های ذهنی افکار عمومی وظیفه روابط عمومی‌ها است

 

ارسال نظرات