پیرامون رفع موانع تولید و اشتغال زایی؛

دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای البرز و مسئول سازمان‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن و کارگری استان

دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای استان البرز و مسئول سازمان‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن و کارگری استان، پیرامون رفع موانع تولید و اشتغال زایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۷۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست هم اندیشی رضا فرخ نژاد مدیرکل صدا و سیمای استان البرز با سرهنگ پاسدار مهران یوسفی  مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سرهنگ پاسدار مهران طیران مسئول سازمان بسیج کارگری استان البرز، پیرامون هم افزایی در زمینه رفع موانع تولید، اشتغالزایی و فراهم کردن بستر رونق تولید در دفتر مدیرکل صدا و سیمای البرز برگزار شد.

دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای البرز و رییس سازمان‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن و کارگری این استان برگزار شد

گفتنی است، در این دیدار سرهنگ پاسدار مهران یوسفی و سرهنگ پاسدار مهران طیران ضمن تشریح فعالیت‌های بسیج در حوزه شناسایی و رفع موانع تولید و اشتغال و‌ با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش جمعی در جهت رونق تولید در کشور، خواستار مشارکت بیشتر صدا و سیمای مرکز استان البرز در جهت پوشش خبری رویداد‌های مرتبط با تولید و اشتغال شدند.

شایان ذکر است، در این دیدار ضمن تاکید بر پوشش رسانه‌ای مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی، بر امیدآفرینی و معرفی افرادی که با حمایت و بهره گیری از ظرفیت بسیج، موفق به کارآفرینی و اشتغالزایی شده اند تاکید شد.

رضا فرخ نژاد مدیرکل صدا و سیمای استان البرز نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازنده اقشار گوناگون بسیج در رفع موانع تولید، بر همکاری حداکثری صدا و سیمای البرز در این رابطه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار