مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد؛

افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

بیله سوار - مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله سوار گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر از مرز بیله‌سوار در هشت ماهه سال‌جاری تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۳۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
 
افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سواربه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، لطف الله بابایی، اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری تعداد ۶۰ هزار و ۴۰۵ مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.
 
وی گفت: تعداد یک هزار و ۶۷۷ نفر مسافر ایرانی و ۵۸ هزار و ۷۲۸ نفر نیز مسافران خارجی بوده‌اند که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.
 
بابایی افزایش ۳۸ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شد و عنوان کرد: در ۸ ماهه سال گذشته ۲۰ هزار و ۳۶۵ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار تردد کرده بودند که در ۸ ماهه سال جاری این رقم بیش از ۲۸ هزار نفر است.
 
مدیر پایانه مرزی بیله سوار به تردد ۸۲ هزار و ۹۳۹ دستگاه کامیون و یک هزار و۴۷۳ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۲۸۵ دستگاه تردد کرده بودند در ۸ ماهه گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار