مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

۱۰ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز تا پایان سال راه اندازی خواهد شد/ اشتغال زایی امید آفرین است

 مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز با تاکید بر اینکه اشتغال زایی امید آفرین است، گفت: تا پایان سال ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۵۸
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، با اشاره به ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت رشد تولید و اشتغال، اظهار داشت: هم اکنون با حمایت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز ۲۷ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز راه اندازی و تجهیز شده است که تا پایان سال ۱۰ کارگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

تا پایان سال ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز راه اندازی خواهد شد اشتغال زایی امید آفرین است

وی همچنین با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۳۹۹ فقره وام اشتغالزایی به البرزی‌ها با معرفی بسیج سازندگی تعلق گرفته است، تصریح کرد: تا ابتدای مرداد ماه سال جاری از طرف بسیج سازندگی بیش از ۲۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به البرز نشینان تعلق گرفته است.

سرهنگ فلاحتکار با تاکید بر حمایت از تشکیل صندوق‌ها و تعاونی‌های اشتغالزایی در راستای رونق تولید و اشتغال، افزود: هم اکنون ۴۵۰ صندوق اشتغالزایی و ۲۳ تعاونی زیر نظر سازمان بسیج سازندگی در استان البرز در جهت حمایت از تولید و اشتغال فعال هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز از برپایی ۵ بازارچه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری جهت حمایت از تولید و اشتغال سخن گفت و خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از افراد معتمد و توانمند حوزه کسب کار جهت بازاریابی و فروش محصولات تولیدکنندگان از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در جهت رونق تولید و اشتغال در استان البرز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها