فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:ایلام به مدت یک هفته، میزبانی چهار شهید گمنام را دارد. پیکر این شهدا ظهر روز یکشنبه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۲۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در جریان نشست هماهنگی تشییع چهار شهید گمنام در ایلام گفت: ایلام به مدت یک هفته، میزبانی ۴ شهید گمنام را دارد. پیکر این شهدا ظهر امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان می‌شود. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار داشت: این چهار شهید گران‌قدر صبح روز ۲۶ آذر هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در شهر ایلام تشییع می‌شوند.

وی اضافه کرد: پیکر این شهدای گران‌قدر در شهرهای ماژین دره شهر، آسمان آباد چرداول، بخش گنجوان چوار و پالایشگاه گاز ایلام تدفین خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: از شهدای گران‌قدر به ترتیب ۲۸ آذر در ماژین، ۲۹ آذر در آسمان آباد و گنجوان تشییع و در میان استقبال مردم تدفین خواهند شد. 

شاکرمی مطرح کرد: زمان تشییع شهید گمنام در پالایشگاه گاز متعاقباً اعلام خواهد شد. 

گفتنی است چهار چهار شهید گران‌قدر که امروز در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال قرار می‌گیرند در عملیات‌های والفجر ۱ در دهلران و والفجر ۳ در مهران و در عملیات بیت‌المقدس در فکه و شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار