مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز:

گروه‌های جهادی «معدن یار» و «صنعت یار» به رفع موانع تولید کمک خواهند کرد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز با تاکید بر تلاش در جهت رفع موانع تولید و اشتغال گفت: گروه‌های جهادی معدن یار و صنعت یار به رفع موانع تولید و اشتغال در استان البرز کمک خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۶۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

 سرهنگ پاسدار مهران یوسفی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: شبکه سازی و تشکیل گروه‌های صنعت یار و معدن یار در بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی، ۱۷شهرک صنعتی و لکه‌های صنعتی استان البرز در جهت احصا و‌عارضه یابی مشکلات از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین صنایع و معادن استان البرز است.


گروه‌های جهادی «معدن یار» و «صنعت یار» به رفع موانع تولید کمک خواهند کرد


وی با بیان اینکه تشکیل هیات‌های اندیشه ورز تخصصی نخبگان و اساتید حوزه صنعت، کلینیک‌های مشاوره کسب و کار و تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا و تشکیل ستاد تسهیل از مهمترین برنامه‌های کاری سازمان بسیج صنعت و معدن استان البرز در جهت رفع موانع تولید است، تصریح کرد: مشکلات صنایع استان البرز احصا شده و علاوه بر نیاز اغلب صنایع به تسهیلات بانکی و مالی و سرمایه در گردش، بخشی از صنایع با مشکلاتی، چون مشکلات زیر ساختی، چون نیاز به برق، آب، گاز و ...، مشکلات بهداشتی زیست محیطی، مشکلات حقوقی، مشکلات اداری -قانونی، مشکلات مالیاتی و ... مواجه هستند که سازمان مهندسین بسیج صنعت و معدن درصدد پیگیری و رفع مشکلات صنایع و معادن استان البرز است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به نقش تسهیلگری و مطالبه گری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در زمینه پیگیری و رفع مشکلات صنایع و معادن استان البرز، گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن متولی امور صنعتی و معدنی نیست، اما بنا به وظیفه ذاتی بسیج در جهت رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه، پیگیری و رفع مشکلات صنایع و معادن و کاستن از بروکراسی پیچیده اداری در این زمینه را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز با اشاره به اینکه همه باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال بکوشیم خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید و اشتغال از مهمترین وظایف سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن است و امیدواریم بر پایه تلاش‌های اجرا شده در این سازمان شاهد بهره وری روز افزون صنایع و معادن استان البرز و رونق تولید و اشتغال باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها