کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل به عنوان موفق ترین شیفت ایثار در سطح بسیج معرفی شد

در جشنواره ملی مالک اشتر کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل به عنوان موفق ترین شیفت ایثار در سطح بسیج معرفی و لوح سپاس دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۰۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل به عنوان موفق ترین شیفت ایثار در سطح بسیج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عزیز نظرزاده رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اردبیل با اشاره به رتبه نخست کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل در جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق ترین شیفت ایثار و تجلیل از برادر بسیجی افشین حسن زاده از پرسنل این کارخانه ، گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، همه رده‌های نیروهای مسلح و بسیج به جهت اینکه همواره به روز باشند ، رصد و پایش شوند و مورد تشویق قرار بگیرند، ارزیابی سالیانه از نیروهای مسلح و اقشار مختلف بسیج در جشنواره مالک اشتر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه  کارگری یکی از یاوران نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهر دهه گذشته بوده است، اظهار کرد: کارگران ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از اولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب پای کار این نظام مقدس هستند و در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم اتقلاب کردند.

وی نقش جامعه کارگری در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: واحدهای تولیدی در کشور و اردبیل غالبا توسط کارگران اداره می شود که این امر نشان دهنده نقش تأیید کننده جامعه کارگری در جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج کارگری سپاه استان اردبیل با اشاره به برپایی شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی در این استان بیان کرد: این کار با هدف حفظ انسجام و وحدت آفرینی، ترویج فرهنگ و رویه ایثارگری و کمک به رونق تولید در برخی از شرکت های اردبیل توسط جامعه کارگری انجام شده است.

وی با بیان اینکه برپایی شیفت ایثار در واحدهای تولیدی اردبیل قطعا منجر به رونق تولید در اردبیل  می‌شود، تصریح کرد: افزایش ساعت کاری در واحدهای تولیدی به طور یقین  منجر به تساعدی شدن تولید در این استان و همچنین افزایش صادرات می شود که بسیار قابل توجه است 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار