خبرهای داغ:

تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقات قرآنی بسیج در رامهرمز

در ادامه مسابقات قرآنی بسیج از برگزیدگان شهرستان تجلیل شد .
کد خبر: ۹۵۶۲۱۴۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، ظهر روز جمعه در مصلای ابا صالح المهدی (عج) رامهرمز با حضور امام جمعه مردمی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، ۵ نفر از برگزیده گان مسابقات قرآن بسیج به نام های « فائزه جلالی، زهرا محمدعلی نژاد، طهورا راحتخواه، سیده زهرا موسوی و محمدامین پیرمرادی» مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام عبداله نسب مسئول تعلیم و تربیت و درالقرآن بسیج ناحیه در گفت و گو با خبرنگار بسیج رامهرمز گفت: امسال با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان رامهرمزی در سی امین دوره از مسابقات قرآنی بسیج ثبت نام و شرکت کردند، خواهربسیجی فائزه جلالی در رشته حفظ کل و زهرا محمدعلی نژاد با حفظ ۱۵ جز از قرآن کریم مفتخر به برگزیده گان برتر استانی شده اند.

گفتنی است خواهران بسیجی خانم طهورا راحتخواه و سیده زهرا موسوی و برادر بسیجی محمدامین پیرمرادی نیز در مسابقات قرآنی بسیج در طرح نبأعظیم برای شهرستان افتخار آفریدند با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی توسط سپاه از آنها تجلیل گردید.

حجت الاسلام عبداله نسب افزود: مسابقات قرآنی بسیج امسال در ۳۵ رشته و در ۳ بخش فردی ، گروهی و خانوادگی در سطح بین مسجدی آغاز و سپس برترینها به مرحله شهرستانی و استانی راه یافتند.

در پایان از ۵ نفر حائز رتبه های برتر، با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده نقدی از یک تا ۶ میلیون تومان در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار