مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز؛

توسعه مراکز ملکی در سطح استان بر اساس سطح بندی خدمات درمانی لازم است

همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز شب گذشته دکتر میر هاشم موسوی با حضور در استان البرز از پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی و بیمارستان تخصصی البرز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۲۲
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز شب گذشته دکتر میر هاشم موسوی با حضور در استان البرز از پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی و بیمارستان تخصصی البرز بازدید کرد.

در این برنامه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها به همراه مدیر کل و مدیر درمان استان و معاونین ایشان با بازدید از پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی و بیمارستان تخصصی البرز ضمن گفتگو با مراجعین و بیماران بستری در جریان چگونگی ارائه خدمات و رضایتمندی بیماران این مراکز قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این بازدید با اشاره به لزوم ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان به تعیین وضعیت استخدامی و حقوقی نیرو‌های شرکتی بیمارستان تخصصی البرز تاکید کرد.

همچنین در این سفر در راستای ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان، به تجهیز بیمارستان متناسب با نیاز بیمه شدگان اشاره کرد.

شایان ذکر است، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تاکید بر توسعه درمان رایگان به بیمه شدگان، در خصوص توسعه مراکز ملکی در سطح استان و بر اساس سطح بندی خدمات درمانی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار