رئیس جمهور:

در مبارزه با فساد به هیچ کسی رحم نخواهد شد/ تحریم دشمنان در حوزه تولید شکست خورد‌

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام این استان گفت: اگر چه کار بسیار شده، اما برای رفع مشکلات مردم، این منطقه به کار جهادی فراوان نیاز دارد.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۰۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آیت الله رئیسی ظهر امروز در مصلای کرج در دیدار با مردم استان البرز  گفت: توفیق اینکه ظهر جمعه در استان البرز و در کنار مردم کرج هستیم را به حساب، ولی و ولایت و مدیون خون شهدا هستیم.

در مبارزه با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد/ تحریم دشمنان در حوزه تولید شکست خورد‌
وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه حضرت فاطمه (س) خیر برکات بسیاری در این ایام وجود دارد ومردم باید مانند او در اخلاق و عمل باشند، افزود: توجه به سخنان فاطمه و سیره فاطمه می‌تواند درس آموز باشد.


رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به استان‌ها برای من بسیار شیرین بوده و البرز جزو استان‌هایی است که دارای جاذبه‌های فراوان بوده، گفت: نیرو‌های انقلابی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های جهادی زیادی در استان البرز وجود دارد که سبب توسعه یافتگی و پیشرفت این استان می‌شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه با اینکه استان البرز رو به پیشرفت است، اما هنوز کاستی‌هایی درارتباط با جاده‌های مواصلاتی و مترو وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان فردیس با داشتن ۷۰۰ هزار نفر نیاز بسیار زیادی به مراکز درمانی داشته که امروز یکی از مجهزترین بیمارستان در این شهرستان افتتاح شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه استان البرز به دلیل نزدیکی به شهرک‌های صنعتی درصد بسیار کمتری کمتر از نظر مشکلات اشتغال نسبت به استان‌های دیگر دارد، عنوان کرد: دغدغه جدی در استان البرز از لحاظ اشتغال نداریم.

اما از نظر مسکن در استان یک میلیون و نهصد هزار ساخت و ساز در جای جای کشور انجام شده است که همواره این کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۵۲ هزار هکتار زمین برای مسکن سازی در کشور اماده شده است، گفت: ۲۴۰ هزار تعهد دولت از دولت‌های دیگر به این دولت رسیده است که ۱۰۷ هزار مسکن به مردم واگذار شد و ما بقی آن نیز در دست اقدام است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت در همه عرصه‌ها شبانه روز در حال تلاش و رفع مشکلات و مسائل است، گفت: اگر قرار بود با تحدید‌های دشمنان پا پس بکشیم امروز رشد اقتصادی نخواهیم داشت و تولید روز به روز افزایش دارد پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افزایش تولید کالای اساسی در کشاورزی ۲۲ درصد بوده است و اقتصاد مقاومتی یک ظرفیت است؛ و دولت خدمت گذار مردم باید باشد، خاطر نشان کرد: حضور ما در استان‌ها به دلیل رفع مشکلات است و تا زمانی که مشکلات وجود داشته باشد سرکشی ما به استان‌ها ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی در پایان ادامه داد: مبادا روابط ناسالم جای روابط سالم را در دستگاه دولتی بگیرد و بستر فساد در کشور برپا شود و ما با مردم پیمان بسته ایم که بستر‌های فساد را از بین ببریم و ما به ان پایبند هستیم و یک نظام عادل اداری باید در تمام حوزه داشته باشیم و مردم همکار و یار دولت در تمام امور باید باشند.

وی با اشاره به اینکه در بحث فساد ما به هیچ کس در هیچ سطحی رحم نخواهیم کرد و مهمترین ماموریت ما خدمت به مردم بوده، خاطرنشان کرد:ما در همه مجامع و مراکز بین المللی صدای مردم ایران خواهیم بود و طبق فرمایشات رهبری ما تردید نداریم که کشور‌های آمریکا و اسرائیل شکست خواهند خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار