خبرهای داغ:

دانشجوی آگاه، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کرده است

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۰۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

دانشجوی آگاه، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پیامی سالگرد حماسه۱۶ آذر را به جامعه علمی به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امتی قضا می‌شود. شهید بهشتی
بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.
۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیر‌های استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، فرارسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو را خدمت همه‌ی دانشجویان به ویژه دانشجویان فهیم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای دانشجویان ایران اسلامی در همه امور به ویژه عرصه‌های علمی و پژوهشی، توفیقات روزافزون مسئلت می‌نمایم و امیدوارم همچون گذشته سربلندی و عزت جمهوری ایران اسلامی در سایه همت بلند، حضور فعال و اندیشه پویای شما جوانان غیور و دانشجویان با بصیرت، محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار