خبرهای داغ:

ابراز ارادت به ساحت قدسی حضرت زهرا (س) باعث رهایی محکومان از قصاص نفس در شهرستان شاهرود شد

شاهرود_رئیس کل دادگستری استان سمنان در جریان سفر به شهرستان شاهرود از کسب رضایت، ولی دم در آغازین روز‌های پویش "به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم" خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۷۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد جعفر عبدالهی گفت: بیست ماه گذشته بود که ۲ نفر اقدام به قتل بانوی شاهرودی کردند و در نهایت حکم قصاص نفس صادر و در آستانه‌ی اجرا قرار گرفت.
او ادامه داد: در آغازین روز‌های پویش "به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم"، ولی دم محکومان را بخشیده و رضایت بی‌قید و شرط بدست آمد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با قدردانی از تلاش‌های شعبه دوم کیفری یک شاهرود اظهار کرد: نکته قابل توجه این پرونده، اظهار ادب و ابراز ارادت، ولی‌دم به ساحت قدسی حضرت زهرا (س) است که موجب گذشت از قصاص شد و محکومان بدون پرداخت هیچ وجه مابه ازایی از قصاص رهایی یافتند.
عبدالهی در خاتمه عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون با احتساب این پرونده در شهرستان شاهرود کسب رضایت از اولیای دم برای تعداد ۸ محکوم به قصاص نفس حاصل و این شهرستان در زمره شهر‌های فعال استان در این خصوص محسوب می‌شود. امید است فرهنگ غنی عفو و بخشش به تخاصم و کینه توزی بیش از پیش برتری یابد و آیین رحمت معارف اسلامی فراگیر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار