خبرهای داغ:

تلاش جهادگران تبیین بسیج طلاب و روحانیون در شاهرود

شاهرود_ مسئول گروه‌های جهادی فائزون حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود با برگزاری اردو‌های جهادی در جهاد تبیین و خدمت به مناطق محروم شهرستان در هفته بسیج تلاش کردند.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۲۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

علیان نژادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی در روستا‌های جیلان و مزج بخش بسطام شهرستان شاهرود به همت گروه جهادی فائزون حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود اظهار کرد: در این اردو‌ها کارگاه‌های جهاد تبیین سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد با رویکرد خانواده، ایستگاه سلامت با گرفتن فشار خون و قند خون وارائه مشاوره با هدف تحقق جهاد تبیین با تبلیغ چهره به چهره انجام شده است.
او افزود: سرکشی و دلجویی از مادر خانواده‌ای که به بیماری قند و فشار خون مبتلا بوده و به مدت ۲۵ سال از همسرش و پدر خانواده که دچار معلولیت حرکتی بوده فداکارانه و زینبی وار پرستاری میکند و دیدار با خانواده شهید عباسعلی ابوالقاسمی نیز انجام گردید.
مسئول گروه‌های جهادی فائزون حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود از تهیه و توزیع ۳۰ بسته کمک‌های مومنانه نیز خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، پودر آماده سوپ، شکر و مرغ بوده است که بین خانواده‌های جامعه هدف توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار