سردار طهماسبی:

رویکرد اصلی بسیج خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه است

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت:رویکرد اصلی بسیج خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۴۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

رویکرد اصلی بسیج خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار طهماسبی در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ دانشجویی که همزمان با دیدار رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با جهادگران در حسینیه منطقه بیسیم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب و ارائه خدمات مختلف به آحاد مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف بسیار و غیر قابل شمارش است، گفت:بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده و برای رفع محرومیت زدایی از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و با جان و دل در حال خدمت رسانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال رزمایش جهادگران فاطمی ۳ همزمان با ۱۴ استان دیگر از ۲۸ آبان ماه آغاز و تا ۸ آذر ماه در سطح استان ادامه داشته است، افزود:هدف از برگزاری این رزمایش‌ها خدمت رسانی و تحقق عدالت، پشتیبانی و پیشرفت در جامعه بوده است.

سردار طهماسبی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جهادگران عنوان کرد: توصیه و رهنمود‌های معظم له قوت قلبی برای بسیجیان و جهادگران است.

وی تصریح کرد: افتتاح مسکن مددجویان، مرمت و بازسازی مدارس، توزیع بسته‌های کمک مومنانه، ارائه خدمات علمی و آموزشی، برگزاری جلسات تبیینی و بصیرت افزایی و واکسیناسیون دام ها، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی و برگزاری یادواره شهدا از جمله اقدامات انجام شده در هفته بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران افرادی شریف و قدردان هستند، افزود:ملت ایران، ولی نعمتان ما هستند و خدمت رسانی به آن‌ها دارای ارزشند است.

وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش در سطح استان موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد:رهبر انقلاب فرمودند امید خود را از دست ندهید و ما به آینده امیدوار هستیم و امروز تزریق روحیه امید و امید آفرینی و افزایش اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط کنونی جامعه است تا با همدلی و وحدت با سرعت از گردنه چالش‌ها عبور کنیم.

این مسئول از افتتاح جهاد روشنایی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت:در حوزه جهاد روشنایی و جهاد آبرسانی اقدامات گسترده‌ای در سطح استان اتفاق افتاده است و تمام این تلاش‌های شبانه روزی را مدیون بسیجیان عزیز و گروه‌های جهادی هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار