اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج در منطقه ۱۳

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۱۳ نسبت به اجرای ویژه برنامه های این هفته در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اقدام کرد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۳۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد حسین حائری، فرمانده حوزه بسیج منطقه۱۳ با اشاره به ابلاغ دستورالعمل سازمان بسیج شهرداری تهران با شعار محوری ”بسیج، امید ملت ایران“ و بر اساس روزشمار تعیین شده گفت: همزمان با فرارسيدن هفته بسيج و به منظور پاسداشت رشادتها و ايثارگريهاي دلاوران بسيجی، برنامه هاي متنوعي در قالب فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي بسيج توسط پایگاه بسیج منطقه برگزار شد.

او افزود : در گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن برگزاری مسابقه دلنوشته ، بسیجیان در درمانگاه شهرداری منطقه۱۳ حضور یافته و با توزیع گل و شیرینی از کارکنان این  مجموعه  قدردانی کردند.

محمد حسین حائری بر لزوم گرامیداشت جایگاه بسیج و نقش تعیین‌کننده و دستاوردهای این نهاد انقلابی تاکید کرد و  افزود: بسیجیان منطقه با ایجاد فضاسازی محیطی با موضوع هفته بسیج و حوادث غزه، پخش سرود و اهدا گل و شیرینی به پرسنل منطقه، دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج ، حضور در اجتماع الی بیت المقدس، برگزاری نشست بصیرتی با محوریت سیاست و مقاومت ، غبارروبی مزار شهدا ، فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشتند.

فرمانده حوزه بسیج منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: همچنین در مراسمی، از بسجیان نمونه حوزه و پایگاه ها نیز قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات