۱۱۲ نفر از سربازان نیروهای مسلح اردبیل مهارت‌های خود را می‌سنجند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۲ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح اردبیل در اولین دوره مسابقات استانی مهارت آموزی، مهارت‌های خود را می‌سنجند.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۹۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

۱۱۲ نفر از سربازان نیروهای مسلح اردبیل مهارت‌های خود را می‌سنجند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ، رحیم یونسی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۲ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح اردبیل که در ۱۲ رشته و ۴ سطح که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را با موفقیت گذرانده‌اند، در اولین دوره مسابقات استانی مهارت آموزی، مهارت‌های خود را می‌سنجند.

وی افزود: این مسابقه با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، تلاش برای استانداردسازی آموزش‌ها، شناسایی و استعدادیابی نخبگان و توانمندسازی این قشر از جامعه برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل با بیان اینکه رقابت‌کننده‌ها پس از موفقیت در این مرحله از مسابقات به مرحله سازمانی راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: برگزاری رقابت میان کارکنان وظیفه دارای مهارت در نیروهای مسلح در تخصص‌های گوناگون، موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می‌شود.

یونسی با تاکید بر لزوم فراگیری آموزش‌های مهارتی و رفع نواقص موجود آموزشی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری این مسابقه‌ها موجب ارتقا فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش شایستگی‌ها و توانمندی‌های مهارتی برای شاغلین یا متقاضیان شغل در این حوزه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار