به مناسبت هفته بسیج؛

آئین افتتاحیه دفتر بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز+تصاویر

آئین افتتاحیه دفتر بسیج دانش آموزی در اداره کل اموزش و پرورش استان البرز، امروز با حضور رئیس اداره کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۲۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آئین افتتاحیه دفتر بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز با حضور حجرگشت رئیس اداره کل آموزش و پرورش، فتح الهی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی خواهر و برادر برگزار شد.

فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آن‌ها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است، در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند، از این‌ رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می رسد، همچنین از آن‌جا که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید حفظ و پاسداری شوند و نیز فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی انتقال یابد، تشکیلات دانش‌آموزی می‌تواند به‌ راحتی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم آورد.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. گفتنی است، این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ وپرورش می تواند با ارائه برنامه های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد.
وی ادامه داد: در همین راستا دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش جهت تعامل و همفکری افتتاح شد.

ودر پایان فرمانی بیان کرد: امیدواریم دانش آموزان و معلمین، مربیان ما بتوانند از این سفره پربرکت نهایت استفاده را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار