امام جمعه تفرش تاکید کرد

بسیج ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام خمینی(ره)

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: بسیج ارزشمندترین و ماندگار ترین یادگار حضرت امام (ره) است و امام راحل بسیج و بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری و اخلاص می‌دانستند.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۸۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

حجت‌الاسلام اجرایی امام جمعه تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش؛ ضمن تبریک هفته بسیج گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) بسیج لشکر مخلص خدا، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سروده‌اند.

وی بسیج را از مهم‌ترین آثار و یادگاران حضرت امام(ره) دانست و افزود: محور تفکر بسیجی این است که آنان نسبت به مؤمنین خاضع هستند و این مهم را از کمک‌های جهادی و بی‌مزد و منت بسیجیان در حوادثی نظیر سیل و زلزله تا کمک مومنانه و کرونا می‌توان درک کرد؛ بسیجیان خادمی را مایه عزت خود می‌دانند.

امام جمعه تفرش ادامه داد: بسیجیان در راه خدا جهاد می‌کنند و در این راه طبق آیات قرآن کریم از ملامت ملامت گران هراسی ندارند و محکم و استوار در راه خود ایستاده‌اند.

خبرگزاری بسیج استان مرکزی با تاکید بر فرمايشات مقام معظم رهبری که فرمودند بسیجی باید اخلاص در عمل داشته باشد، گفت: شهید زین‌الدین‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌ها اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دادند و بسیجیان باید این شهدا را الگو قرار داده و از روش و منش آنان پیروی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار