خبرهای داغ:

هدف بسیجیان جلب رضایت خداست/نظم نوین جهانی با محور مقاومت در حال شکل‌گیری است

شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام با تاکید بر اینکه هدف بسیجیان جلب رضایت خداست، گفت: نظم نوین جهانی با محوریت محور مقاومت در منطقه غرب آسیا در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۴۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

هدف بسیجیان جلب رضایت خداست/نظم نوین جهانی با محور مقاومت در حال شکل‌گیری استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر با تسلیت ایام فاطمیه اول و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح تقوا از منظر قرآن کریم و روایات ائمه معصوم پرداخت.
او ادامه داد: آیات زیادى در قرآن تقوا و اهمیت آن را مورد بررسى قرار داده است و تقوا در لغت به معنای حفظ و نگهداری و بازداشتن خویش از خطر است و تفاوت نمی‌کند که آن خطر چه باشد. انسان باتقوا خودنگهدار است و خود را از گناه حفظ می‌کند و در واقع هر آنچه که از سوی خداوند به انسان امر شده انجام می‌دهد و از هر آنچه نهی کرده، پرهیز نماید.
امام جمعه بسطام با اشاره به سیزدهم جمادی الاول و شهادت دخت نبی مکرم اسلام بشریت را مدیون این بانوی بزرگ دانست و بیان کرد: ذکر نام ایشان در ابتدای حدیث کسا نشان از منزلت والای ایشان است.
رضوی نسب با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب خود را یک بسیجی می‌دانست و در همه اعصار از قبل از اسلام، صدر اسلام تاکنون همواره بسیجیان جان برکف و مخلصی بودند که سست عنصر نبوده و هدف همه آن‌ها جلب رضایت پروردگار است.
امام جمعه بسطام به بررسی نظم نوین جهانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: هندسه قدرت‌های حاکم بر دنیا بعد از جنگ جهانی اول و دوم دچار تغییرات اساسی شد و در دوران فعلی نیز نظم جهان در حال گذار به یک نظم نوین است و مقاومت سوریه، عراق، یمن، جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و انقلاب اسلامی ایران نشان از این است که معادلات جهانی به هم خورده است.
رضوی نسب ادامه داد: غزه باید بماند همانطور که در این مدت آنقدر مقاومت کرده که اسراییل با عجز تمام درخواست آتش بس نموده است و این همان نظم نوین جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار