خبرهای داغ:
در زرمایش بزرگ اقتدار بسیج کازرون بیان شد:

بسیج الگوه ساز، جامعه ساز و تمدن ساز است/ امروز هیمنه دشمن به برکت بسیج فرو ریخته است/ وعده الهی در خصوص نابودی دشمنان حتمی و قریب و الوقوع است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: بسیج الگوه ساز، جامعه ساز و تمدن ساز است.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۸۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون به مناسبت هفته بسیج بیان داشت: بسیج شجره طیبه ای است که خداوند بر لسان مبارک امام خمینی(ره) جاری ساخت تا گره های بسته تمام دوران باز شود.

وی ادامه داد: بسیج مدرسه عشق و لشکر مخلص خداست و این مدرسه عشق امروز در سراسر جهان امروز شاهد رشد و تاسیس است .

فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: شجره طیبه بسیج در سراسر کره زمین رویش کرده و از تفکرات بسیجی همین بس که هم الگوه ساز، جامعه ساز و تمدن ساز می باشد.

وی تصریح داشت: بسیج برگرفته شده از آیات الهی و عاشوراست و این مکتب پویاست و امروز اگر ایران عزیز مقتدر است به دلیل تفکر و روحیه بسیجی می باشد.

سرهنگ حیاتی اشاره داشت: بسیج شعارش هیهات من الذله و اعتقادش کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست و این کارخانه انسان ساز الارغم دشمنی دشمنان روز به روز پویاتر و نمایان تر در جهان می شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در همه صحنه ها حضور دارد و ترس استکبار جهانی از رشد و الگوه گیری از بسیج در همه دنیاست و بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین است.

در ادامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: تا بسیج هست جمهور اسلامی ایران از سوی دشمنان تحقبر نخواهد شد.

وی با توجه به فرمایش رهبر انقلاب اشاره داشت: بسیج مردمی ترین نیروی جهانی است و حضور بسیج نشان دهنده زنده بودن نظام جمهوری اسلامی است و این بسیج است که نگاه می کند که انقلاب از مسیر خودش خارج نشود.

امام جمعه کازرون تصریح داشت: اگر بخواهیم بسیج را معرفی کنیم باید گفت نیروی که اخلاص در عمل، خدا محوری، حضور در همه صحنه ها، آرزوی شهادت ، تلاش عاشقانه، سربلند و پیشرو بودن، زمینه ساز تمدن اسلام و صد ها مصداق دیگر که لیاقتی به جز بسیج زیبنده چنین اوصافی نخواهد بود.

وی یادآور شد: امروز به برکت بسیج حیمنه دشمنان در جهان فرو ریخته شده و به این برکت صدور انقلاب و بسیج به سراسر جهان کشیده شده به طوری که همه جای جهان برای دشمنان نا امن شده شده است.

حجت الاسلام والسملمین محمد صباحی تصریح داشت: درود خداوند بر بانی تاسیس بسیج و درود بر خون هایی که به پای این نهاد مقدس ریخته شده که روز به روز مستحکم تر و درخشان تر می شود.

وی با توجه به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) قرار داریم و در شهری هستیم که دارای جوانان مومن و انقلابی در برپایی مراسمات معنوی تلاش داشته باشیم که از لحاظ روحی و ایمانی خودمان را به حضرت زهرا(س) نزدیک کنیم چرا که هر چه هست بر سر سفره با کرامت اهل بیت(ع) می باشد.

امام جمعه شهرستان کازرون به مظلومیت مردم غزه در نبرد نابرابر 45روزه گفت و خاطره نشان نمود: خداوند در قرآن کریم در 35آیه اشاره دارد که وعده الهی برای نابودی کفر و استکبار محقق خواهد شد و ان شالله این وعده الهی میسر خواهد شد.

وی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم 151بار در خصوص وعده و 91بار درباره وعده های خداوند اشاره داشته و پروردگار الهی در خصوص هلاکت و عقوبت شش قوم یهجوج و ماجوج، ثمود، لوط، شعیب، فرعون و بنی اسرائیل وعده داده است.

امام جمعه کازرون بیان داشت: وعده الهی درباره نابودی ظلم در روی زمین محقق، حتمی و قریب الوقوع خواهد بود و آینده از آن مسلمانان است و ریشه ظلم و جور ریشه کن خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار