استاندار ایلام:

رسانه‌ها در راستای تقویت همه‌جانبهٔ استان ایفای نقش کنند

استاندار ایلام گفت: بهترین هدیهٔ رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم و می‌توانند راستای تقویت همه‌جانبهٔ استان ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۹۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست با فعالان رسانه‌ای جبههٔ انقلاب در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با تبریک هفتهٔ بسیج گفت: شهدا با تأسی از امامین انقلاب، عامل به معروف‌ها بودند و با این عمل خود قلب‌ها را تسخیر کردند و به یک الگوی تمام‌عیار تبدیل شدند و سند افتخار برای همهٔ آزادگان جهان هستند.

 

استاندار ایلام با بیان این‌که بسیج محصور به زمان و محدود به مکان نیست و یک تفکر الهی است، اظهار کرد: بسیج یعنی جبههٔ مقاومت و جهاد در راه خدا، به‌گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را به‌خوبی پس داد، بسیج یک رزومهٔ کاملاً درخشانی است و در هر زمانی موقعیت‌شناسی است.

 

بهرام‌نیا افزود: بسیج با تشخیص به‌موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای قلم می‌زند، امپراتوری‌ای که جای جلاد و شهید را عوض می‌کند و بسیج باید این چنین باشد، بسیج سند پرافتخار و چراغ راه همهٔ جویندگان حق و حقیقت است.

 

استاندار ایلام ادامه داد: بهترین هدیهٔ رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

 

نمایندهٔ عالی دولت در استان با بیان این‌که استان ایلام ۱۶ سال در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از توسعه عقب‌افتاده است، افزود: علی‌رغم این عقب‌افتادگی‌ها، اما تلاش‌های فراوانی برای جبران این عقب‌افتادگی‌ها شده که البته هنوز جای کار بسیار دارد.

 

وی بیان کرد: در این دولت و در مقام مقایسه با سایر دولت‌ها، بسیار بیشتر فعالیت کاری و خدمات انجام شده است به‌طوری که در این دولت به میزان ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزهٔ اربعین هزینه شده که ۵ هزار میلیارد تومان آن 

 

در راستای توسعهٔ زیرساخت‌های راه منتهی به مهران هزینه شده و امروز اعلام می‌کنیم که این رقم به بیش از ۶ هزار و‌ ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است و این میزان هزینه، صرف زیرساخت‌ها شده است و تعداد زیادی از شهرستان‌های استان به اسم اربعین اعتبار جذب کردند و زیرساخت‌ها امروز نه فقط در مهران بلکه در این شهرستان‌ها نیز توسعه پیدا کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار