خبرهای داغ:
سرهنگ حسام‌طاهر خبر داد

برگزاری اردوی جهادی اصناف و بازاریان همدان به در روستای حسن ابدال

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان از برگزاری اردوی جهادی اصناف و بازاریان به مناسبت هفته بسیج در روستای حسن ابدال از توابع حوزه شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۶۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

سرهنگ جعفر حسام طاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی اصناف و بازاریان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: کاروان جهادی اصناف و بازاریان در ادامه اردوهای کمک‌رسانی و کار انقلابی به خیرین و  مردم، این بار در روستای حسن ابدال از توابع حوزه شهرستان بهار برای خدمت‌رسانی به مردم و اهالی این روستا حضور پیدا کرد.

وی افزود: در این اردوی یک روزه کاروان اعزامی در محل مسجد روستای حسن ابدال مستقر شده و امور محوله به نحو شایسته صورت پذیرفت.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به خلق خدا به صورت رایگان در قالب اردوی دسته جمعی جهادی کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: بسیجیان و جهادگران اصناف با نهایت خلوص و دل پاکی پای در این میدان نهاده‌اند و پرچمدار امور خیریه و جهادی و انقلابی هستند.

حسام‌طاهر تصریح کرد: بسیج در تمام دوران و تمام عرصه‌ها خلوص و ارادت و پاکی نیات خود را در جامعه اثبات کرده‌اند و پرچمدار امور انقلابی و جهادی و امور خیریه بسیج است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور بسیجیان در چنین عرصه‌ها و کاروان‌ها که بدون کوچک‌ترین چشم داشتی به مردم خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیج، با انجام چنین برنامه‌های بزرگ مایه آرامش جامعه، امیدبخش و امیدآفرین و موجب دلگرمی مردم انقلابی این مرز و بوم و خار چشم دشمنان و بدخواهان و موجب نقشه بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان بوده و هست.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان عنوان کرد: در این اردوی جهادی یک روزه که با هدف خدمت‌رسانی به مردم انجام گرفت، امور جهادی و رایگان از قبیل ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص و عمومی، انجام اپتومتری (بینایی سنجی) تعمیرات و ساخت عینک، تعمیرات یخچال، بخاری گازی و نفتی،تعمیر انواع درب و کابینت، تعویض شیشه منازل، تعمیر ماشین لباسشویی، تلویزیون، دوچرخه و موتورسیکلت و همچنین انواع خدمات آرایشگری مردانه برای دانش آموزان و ... انجام پذیرفت.

وی افزود: در بخشی از این مراسم نیکوکارانه به دانش آموزان دو دهستان دربند و حسن ابدال کمک‌های خیرانه از قبیل البسه، کیف و کفش، وسایل بازی، لوازم التحریر وهدایای نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار