فرمانده حوزه مقاومت شهدای خواهر بافق :

به عنوان یک بسیجی آمادگی هرگونه اقدام جهت دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و مسلمانان را دارم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داوطلب اعزام به غزه هستید، تصریح کرد: به عنوان یک بسیحی آمادگی هرگونه اقدام جهت دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و مسلمانان را دارم.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۰۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج با "نعیمه سادات حسینی" فرمانده حوزه مقاومت شهدای خواهر در بخش روستایی گفتگویی کوتاه انجام شده است؛ که در ادامه می‌خوانید .

وی هدف و برنامه بسیج را در شرایط کنونی جامعه، پاسداری و حفاظت از ارزش ها دانست و افزود: هوشیاری و تیز بینی در برابر تهاجم سخت و نرم دشمن، سازماندهی و مدیریت برنامه ها و نیز سازندگی و آبادانی کشور ایران از اهداف هر بسیجی است.

فرمانده حوزه خواهران به برنامه های ویژه هفته بسیج در این حوزه روستایی اشاره داشت: جلسات تبیین و روشنگری و نیز جلسات خانواده مقاوم در سطح پایگاه ها درحال اجرا است.

وی افزود: در این هفته مبارک بسیج پوشاک مناسب فصل از سوی خواهران بسیجی تهیه و به خانواده های کم برخوردار تقدیم شده است.

فرمانده حوزه خواهران دربحث سازندگی به برگزاری کلاس کپو بافی ویژه علاقه مندان به این هنر در اواخر هفته بسیج خبرداد و اضافه کرد: از دیگر کلاس های آموزشی نرم افزار پاورپوینت، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نعیمه السادات حسینی در زمینه اقدامات جهاد تبیین در این حوزه گفت: در این راستا سلسله جلسات تبیینی با محوریت جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، سواد رسانه، بازدیدهای علمی و شناساندن دستاوردها به قشر نوجوان و جوان و...برگزار گردیده و جلساتی دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده حوزه شهدای خواهر با اعلام میزان حضور بسیجیان به صورت منظم در ابعاد مختلف آموزشی، دینی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خاطرنشان کرد: بسیجیان در بطن همه اقشار حضور داشته و حتی سالیان گذشته نیز دربحث مبارزه با کرونا اقدامات خوبی انجام گرفته است و اینک می توان به کمک‌های مومنانه‌ در قالب طرح شهید سلیمانی اشاره داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داوطلب اعزام به غزه هستید، تصریح کرد: به عنوان یک بسیحی آمادگی هرگونه اقدام جهت دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و مسلمانان را دارم.

فرمانده حوزه خواهران با توجه به جنایات اسرائیل علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطین، پیام خود را با عنوان " فَاصبرِ صَبرًا جَمیلا " اعلام داشت:
مرحبا بر زنان وكودكان فلسطینی كه با مقاومت و صبر زینبی خود توانستند هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر را درهم بشكنند و به جامعه جهانی ثابت كنند كه امروز، خانه عنكبوت از هر زمان دیگری لرزان تر و سست تر است و جبهه مقاومت نسبت به گذشته حتی قوی تر و استوارتر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار