نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

آمریکا حریف مقاومت مردم غزه نشد

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه غزه امروز فراتر از رژیم صهیونیستی با آمریکا می‌جنگد گفت: امروز سردمداران دموکراسی در برابر وقایع غزه روسیاه شدند.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۸۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

آمریکا حریف مقاومت مردم غزه نشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل به تبیین ویژگی‌های شهدا پرداخت و گفت: سال 57 روحانی باعظمتی سرنوشت کشور را تغییر داد و غرور ملی ایرانیان را احیا کرد.

وی ایستادگی ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: ملت ایران علی‌رغم تحمل انواع تهدیدات و فشارها بیش از چهل سال است که روی پای خود ایستاده  و روز‌به‌روز در حال تعالی و پیشرفت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به وقایع امروز غزه اشاره کرد و گفت: جریان غزه اثبات کننده اختاپوس‌های انسان‌نما  است که پیش از چهل سال تلاش می‌کنند تا ایران اسلامی را از پای دربیاوند امام ملت ایران همچنان پابرجا و محکم ایستاده است.

وی به حاکمیت ملی و حفظ استقلال ایرانیان اشاره کرد و گفت: استقلال کبریت احمر است.

امام جمعه اردبیل به رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: مردم لندن برخلاف دولت این کشور با حضور در خیابان‌ها دموکراسی واقعی را نشان داده و رأی خود را برابر خوی استکباری نشان دادند.

وی تصریح کرد: در جریان غزه روسیاهی برای سردمداران شعار دموکراسی ماند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه بعضی از دولت‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی سازش کردند گفت: ملت‌ها با حمایت از مقاومت مردم غزه بر خلاف دولت‌های خودکانه، دموکراسی را در خیابان‌ها به معرض نمایش گذاشتند.

وی از گسیل نیروهای نظامی و تجهیزات آمریکا در منطقه به فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: امروز غزه فراتر از رژیم صهیونیستی با آمریکا می‌جنگد و آمریکا نیز تمام تجهیزات پیشرفته خود در کشورهای منطقه را به سمت غزه گسیل داشته و در صدد نسل کشی تاریخی و بی‌سابقه در جهان است با این‌حال حریف مردم غزه نشده و نخواهد شد.

امام جمعه اردبیل به ماجرای آتش‌بس موقت در غزه اشاره کرد و گفت: ماجرای بعد از آزادسازی اسرای فلسطینی دیدنی‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آبروی امت‌های اسلامی را حفظ کرده است، گفت: مردم غزه نیز با مقاومت خود آبروی اعراب را حفظ کردند.

آیت‌الله عاملی به وظیفه امروز مردم و مسئولان در برابر شهدا اشاره کرد و گفت: امروز همه وظیفه دارند در برابر بی‌حرمتی‌ها، آلودگی‌ها، خیانت‌ها، سوء مدیریت‌ها و ضد شایسته سالاری‌ها بی‌رحمانه فریاد بزنند چراکه این مطالبه خون شهید از مردم است.

ارسال نظرات