پیام مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

وجیهه محمدی فلاح به مناسبت فرارسیدن ۹ دی ماه، مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۴۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن این پیام بدین شرح است:


پیام مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت


روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مومن در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی ایران اسلامی بود که سعی در فتنه گری و ایجاد فاصله میان امت و ولایت داشتند.

همانا از آغاز عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، تلاش‌های استکبار جهانی و هم پیمانانش در شبهه افکنی علیه حکومت امام زمان (عج) به مثابه آزمونی برای مردمان این دیار بوده و نه تنها نتوانسته خللی در اعتقاد امت مسلمان ایران به ولایت فقیه بوجود بیاورد بلکه موجب الفت و تحکیم پیمان بیش از پیش مردم با آرمان‌های والای انقلاب شده است.

حماسه نهم دی ماه که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، برگی دیگر از تاریخ زرین نظام با برکت جمهوری اسلامی است که مردمان پاک نهاد ایران اسلامی با هوشمندی آن را ورق زدند و پایانی بود بر نفاق و فتنه افکنی دشمنان نظام.

اینجانب با گرامیداشت نهم دی ماه و حضورحماسی مردم انقلابی که نمادی از هوشیاری هموطنان از حقانیت نظام و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود، مردم ولایت مدار استان البرز علی الخصوص کارکنان، مددجویان و شرکای کاری بهزیستی استان را به حضور گسترده در مراسم یوم الله نهم دی ماه دعوت می‌نمایم.

وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار