با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تجلیل از بسیجیان برتر سال ۱۴۰۱ در جشنواره مالک اشتر مهریز/زارع کمالی :فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است

در همایشی که فرماندهان ادوار گذشته حوزه و پایگاه بسیج مهریز حضور داشتند، بسیجیان برگزیده و برتر شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۶۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، این مراسم که در سالن فرهنگ و ارشاد مهریز و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه الغدیر، فرماندار، مسئولین سپاه ناحیه مهریز و فرماندهان ادوار گذشته حوزه و پایگاه بسیج شهرستان برگزار گردید از ۲۵ نفر از بسیجیان برادر و خواهر سطح حوزه و پایگاه‌ها و مدیر موفق ناحیه مهریز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این همایش "سردار حسین زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیجیان قهرمان با ایمان و اخلاص تا پای جان به مردم و کشور خدمت می‌کنند و آن را یک افتخار بزرگ و رسالت ملی و انقلابی می‌داند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است اظهار کرد: بسیج آمد که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و این را در این چهل سال گذشته ثابت کرد و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان این نیروی انقلابی را بیشتر همراهی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد و باید بسیجیان قهرمان همچنان در کنار مردم با بصیرت نقش حساس دینی و انقلابی خود را در عرصه‌های مختلف در کشور انجام دهند که بسیار ضروری است.

وی در ادامه از خبری برای سربازان غایب گزارش داد و گفت: مشمولانی که هشت سال از زمان غیبت آن‌ها می‌گذرد می‌توانند خدمت خود را به صورت ناپیوسته حداقل ۲ و حداکثر هشت سال در پایگاه‌های مختلف مقاومت بسیج بگذرانند.

زارع کمالی اظهار کرد: این ایده سپاه برای تغییر گذراندن نحوه دوره سربازی برای نخستین بار اجرا شد، به این ترتیب که تبدیل کردن سربازی از حالت پیوسته ۲ سال به دوره ناپیوسته باشد.

وی تصریح کرد: این افراد می‌توانند به صورت پاره وقت فعالیت کرده و بعد از گذشت چند سال کارت پایان خدمت دریافت کنند.

در پایان از مدیران و بسیجیان برتر سال ۱۴۰۱ ناحیه مهریز با اهداء هدایایی تقدیر و قدردانی گردید و فرماندار شهرستان با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرمانده سپاه ناحیه مهریز قدردانی نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار