خبرهای داغ:

دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با پرستاران به مناسبت روز پرستار

همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار،کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن بازدید از بخش های بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در جمع پرستاران کادر درمان حاضر شده و با اهدای گل و شیرینی از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند .
کد خبر: ۹۵۵۵۰۷۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن بازدید از بخش های بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، در جمع پرستاران کادر درمان حاضر شده و با اهدای گل و شیرینی از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند .

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) به پرستاران و کادر درمان گفت: روز ولادت حضرت زینب پرچمدار نهضت عاشورا که اسوه صبر، استقامت و فداکاری است به زیبایی به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

وی افزود:پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داده و با تأسی از حضرت زینب با صبر، مهربانی و خوش رویی با بیماران برخورد کنند.

سپس سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ، با اهداء شاخه گل و لوح ، از زحمات خالصانه دکتر شهریاری رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ارسنجان تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار