خبرهای داغ:
اعزام ۲۰۰۰ماهشهری به اردوی راهیان نور وپیشرفت/یکی از بسترهای مناسب و ظرفیت های موجود جهت جهاد تببین و آشنایی جوانان با حقایق 8 سال دفاع مقدس و درس ایثار و از خود گذشتگی وجود همین اردوهای راهیان نور می باشد و همچنین اعزام 7000 نفر از دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان به اردوهای راهیان پیشرفت تا پایان سال جاری.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۳۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر،سرهنگ پاسدار امیرقمرزاده

از اعزام ۲۰۰۰هزار بسیجی از حوزه های دانش آموزی و محلات به اردوهای راهیان نور و پیشرفت خبر داد.

وی افزود:اعزام 2000 نفر از بسیجیان دانش آموزی در آبان و آذر سال جاری یکی از مهمترین برنامه های شاخص اردویی در سال 1402 می باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت :یکی از بسترهای مناسب و ظرفیت های موجود جهت جهاد تببین و آشنایی جوانان با حقایق 8 سال دفاع مقدس و درس ایثار و از خود گذشتگی وجود همین اردوهای راهیان نور می باشد.


سرگرد پاسدار مجتبی عساکره مسول معاونت اردویی، گردشگری و راهیان نور این شهرستان در گزارشی تکمیلی، اقدامات این معاونت را از ابتدای امسال تا کنون به شرح ذیل بیان کردند :
1-اعزام 1300 نفر خواهر و برادر در ابتدای سال جاری به شهرستان اهواز جهت استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت 27 اتوبوس، 6 مینی بوس و 10 سواری

2-اعزام بالای 600 نفر به استان تهران در ایام رحلت  جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با 16 اتوبوس و 10 سواری و آمبولانس و... با پذیرایی نهار، صبحانه و شام گرم

3-اجرای اردوهای استانی تابستانه خواهر و برادر به تعداد 700 نفر

4-اعزام بسیجیان خواهر و برادر به مشهد مقدس به تعداد 580 نفر

5-اعزام 220 نفر از بسیجیان محلات و حوزه کارگری به اردوهای راهیان نور غرب کشور

6-اعزام خادمین شهدا جهت شرکت در دوره های توانمند سازی خادمین شهدا

7-اعزام 5 دستگاه اتوبوس خواهر و برادر در اواخر مهرماه به شملچه جهت استقبال از شهدای گمنام

8-اعزام یک دستگاه اتوبوس از خادمین شهدای این شهرستان به مشهد مقدس در غالب اردوهای جهادی جهت خدمت در چای خانه حضرت امام رضا(ع)

9-اعزام 2000 نفر از دانش آموزان دختر و پسر با الویت مقاطع دوم متوسطه به اردوهای راهیان پیشرفت و آشنایی آنها با دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با گشت دریایی، بازدید از اسکله ها و صنایع عظیم پتروشیمی ها و پذیرایی و هدیه

10-تشکیل ستاد راهیان نور شهرستان و آمادگی اعزام 2000 نفر از دانش آموزان به یادمان های شهدای شلمچه و اردوند کنار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار