خبرهای داغ:

فرمانده سپاه کارون جزئیات برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کارون/ 85 برنامه محوری در کارون اجرا می شود
کد خبر: ۹۵۵۴۹۲۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کارون را تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه شعار امسال جهاد آفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین با کلید واژه بسیج امید ملت ایران است، گفت: هدف از برگزاری برنامه های بسیج در هفته بسیج زنده نگهداشتن یاد و خاطره بسیجیان زمان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و انعکاس دستاوردهای بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج مهم‌ترین نهاد مردمی و مهم‌ترین نهادی است که در سپاه وجود دارد، افزود: بسیج به خاطر ارتباط گسترده و تنگاتنگی که با آحاد مردم دارد نقش مهمی در همراه کردن مردم و جهاد تبیین و روشنگری دارد و می‌تواند فعالیت‌های مختلفی داشته باشد.

سرهنگ احمد حمدی صخری با بیان اینکه 85 برنامه محوری در هفته بسیج در سطح شهرستان کارون توسط ناحیه،حوزه و پایگاههای مقاومت انجام میگیرد، گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی، دیدار با جانبازان قطع نخاعی، یادواره شهدای شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی،ویزیت رایگان بیماران، دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاهها، نشست های بصیرتی و تبیینی و  5 آذر نیز تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کارون از جمله برنامه های هستند که در هفته بسیج انجام میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار