مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

شاهد افول تمدن غرب و تجلی و ظهور و بروز تمدن نوین اسلامی هستیم

سردار زهرایی گفت: امروز شاهد افول تمدن غرب و تجلی و ظهور و بروز تمدن نوین اسلامی هستیم که عملیات طوفان الاقصی آن را قوت بخشید.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۹۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

شاهد افول تمدن غرب و تجلی و ظهور و بروز تمدن نوین اسلامی هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد زهرایی پیش از ظهر یکشنبه در ویژه برنامه جهادگران فاطمی در حسینیه ثارالله اردبیل، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که ایمان توأم با عمل می‌تواند راهگشا در تمام موفقیت‌ها باشد و امروز جهان اسلام شاهد این اقدام عملی از سوی فلسطینیان است.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های غزه و ایستادگی مردم مقاوم فلسطین نشان داد که هیمنه پوشالی غرب شکستنی است، تصریح کرد: امروز امپراتوری رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آنها در حال فرو پاشیدن است و ملت جهان ایستادگی مردم فلسطین را در دفاع از سرزمین مادری خود شاهد هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی نگاه تحلیل‌گرانه به وضعیت و وقایع اخیر در جهان را یادآور شد و گفت: امروز در نبرد تمدن جبهه حق علیه باطل که نوک پیکان رویارویی آن در غزه مظلوم است، نشان داده شد که ورق به نفع حق‌طلبان برگشته و شاهد غلبه حق بر باطل هستیم.

سردار زهرایی قرن حاضر را قرن شگفتی‌ها اعلام کرد و افزود: امروز مردان و زنانی که با جان‌هایشان در غزه و فلسطین از حقانیت خود دفاع می‌کنند، مصداق بارز آیات خداوند متعال در قرآن کریم است که فرمودند، من جان انسان‌ها را می‌خرم و به لقاءالله و رضوان الهی پیوند می‌دهم.

وی نمونه بارز ایستادگی و ایمان با عمل را شهیدان آرمان علیوردی، روح‌الله عجمیان، شهید محسن حججی و… معرفی کرد و ادامه داد: تمام این شهیدان تربیت یافته مکتب جهادی بودند که امروز دنیا به صلابت و اقتدار آنها معترف است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گروه‌های جهادی را برخاسته از بطن و متن انقلاب با روحیه بسیجی اعلام کرد و گفت: امروز هر جا در کشور توسعه، عمران و آبادانی مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه همین تفکر و روحیه بسیجی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار