کارشناس مسائل سیاسی

جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست و امروز سازمان‌ها و نهادهای نظام بین‌الملل در آزمون سخت طرفداری از عدالت و حقوق بشر قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۵۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در اراک؛ با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه گفت: پیروزی بی‌شک از آن مردم غزه است چراکه به رغم این همه جنایتی که علیه آنها انجام می‌شود، مقاومت کرده‌اند.

وی افزود: صهیونیست‌ها سال‌هاست که هر روز عده‌ای از کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی را به شهادت می‌رساند و با سرپوش نهادن بر این جنایات، در تلاش‌اند تا با انحراف افکار عمومی حماس را مقصر جلوه دهند.

کارشناس مسائل سیاسی به اهداف رژیم اشغالگر فلسطین اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به کرات استانداردهای بین‌المللی حقوق بشر را نقض کرده است؛ این رژیم اشغالگر برای رسیدن به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی چهار راهبرد را در دستور کار خود داشته است که با عملیات پیش‌دستانه نیروهای حماس به این اهداف خود در جریانات اخیر دست نیافته است.

وی یکی از دستاوردهای فلسطین و طوفان الاقصی را بیداری ملت‌ها دانست و افزود: امروز تمام آزادی‌خواهان و بشریت از جنایات غزه دل‌شان به درآمده است و شاهدیم که در بیش از ۳ هزار نقطه جهان تظاهرات در حمایت از مردم غزه برپا شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست را یک حادثه جریان‌ساز دانست و گفت: هرکجا مظلومان در برابر ظالمان ایستادگی کردند پیروزی با ملت‌های مظلوم بوده است؛ جنگ غزه و رژیم صهیونیستی در حقیقت جنگ بین حق و باطل است.

فراهانی کشتار جمعی در بیمارستان‌های غزه را نشانه اوج جنایات رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست و امروز سازمان‌ها و نهادهای نظام بین‌الملل در آزمون سخت طرفداری از عدالت و حقوق بشر قرار گرفته‌اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: امروز میدان واقعی جنگ جلوی چشمان همگان است و آمریکا با تمام توان و قدرت، برای کشتن کودکان و زنان در غزه، از رژیم کودک کش حمایت می‌کند؛ امروز رژیم کودک کش و اشغالگر، در جلوی چشمان مردم جهان، جنایات بزرگی مرتکب می‌شود و هر انسان آزاده و منصف باید این جنایات را محکوم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار