خبرهای داغ:

برگزاری نشست ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان شاهرود

شاهرود_ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۳۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

برگزاری نشست ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.
در این نشست که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان و مدیران تعدادی از اقشار بسیج و سپاه ناحیه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند، بر برگزاری برنامه‌های اثرگذار در این هفته در راستای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه تاکید شد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت هفته بسیج بر ترویج عملی این فرهنگ در سطح شهرستان بویژه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت بی منت به مردم و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و فداکاری در این مسیر است و همه مدیران و کارکنان باید در این مسیر قدم بردارند تا بسیجی باشند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیج بر توجه به و گرامیداشت این هفته تاکید کرد و از همه مدیران خواست تا در عمل در ترویج این فرهنگ تلاش کنند.
در این نشست برنامه‌های پایگاه‌های بسیج دستگاه‌های اجرایی توسط مسئول بسیج ادارات شهرستان تشریح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار