خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر:

پایگاه های مقاومت بسبج منشا تحول و تعالی محلات هستند/ پایگاه های اسوه نماد و الگوی تفکر بسیجی و انقلابی هستند

سردار بوعلی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج که در نمایشگاه اسوه حضور دارند فعالیت‌ها و اقدامات شاخص و اثرگذاری در محلات داشته اند و می‌توانند الگویی برای سایر پایگاه‌ها در سراسر استان و کشور باشند.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۸۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین افتتاح نمایشگاه پایگاه های مقاومت اسوه فارس با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم ضمن تجلیل از فعالیت های اثرگذار بسیجیان در استان فارس، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج تراز انقلاب اسلامی، بستر و منشا تحول و تعالی محلات و تربیت نسل مومن و انقلابی هستند.

وی افزود: پایگاه های مقاومت بسیج که در این نمایشگاه حضور دارند فعالیت ها و اقدامات شاخص و اثرگذاری در محلات داشته اند و می توانند الگویی برای سایر پایگاه ها در سراسر استان و کشور باشند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پایگاه های اسوه نماد و الگوی تفکر بسیجی و انقلابی هستند، گفت: امروز بسیجیان و گروه های جهادی در سراسر استان فارس در حال خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر در سال جاری برنامه ویژه ای برای تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج فارس در دست اجرا دارد، گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه اسوه داشتم شاهد خلاقیت و نوآوری بسیجیان و طرح های ابتکاری آنان بودم و در گفت و گو با بسیجیان آمادگی همه جانبه سپاه فجر برای حمایت از این طرح های شاخص را اعلام کردم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار