هلال احمر زنجان ششمین طرح ملی "نذر خدمت" را اجرا می کند

زنجان _ مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: هلال احمر این استان ششمین طرح ملی "نذر خدمت" را با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق متاثر از خشکسالی و کم برخوردار خراسان جنوبی اجرا می کند.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۷۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

هلال احمر زنجان ششمین طرح ملی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت اله هاشمی در گفتگو با خبرنگاران افزود: امسال اجرای این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح ملی نذر خدمت ۶ با رویکرد‌های خدمات زیست محیطی و آب رسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در سه روستای این شهرستان بیان شده عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستا‌های مهدی آّباد و دوچاهی، در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای چاه داشی خواهیم کرد.

هاشمی به طرح توانمندسازی و آموزش اشاره کرد و اظهارداشت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره‌های مهارتی برای ارتقای اشتغال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی نیز توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر میان دانش آموزان، پتو و کفش در مناطق و محلات کم برخوردار شهرستان نهبندان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح از ۲۳ تا ۲۶ آّبان ماه جاری در استان خراسان جنوبی عملیاتی می‌شود و پس از آن، طرح ملی "نذر خدمت" در روستا‌های کم برخوردار و متاثر از خشکسالی زنجان به مرحله اجرا خواهد رسید.

هاشمی تاکید کرد: برای اجرای مطلوب طرح نذر خدمت جمعیت هلال احمر استان زنجان، در انتظار کمک‌های مردم نوعدوست، نیکوکار و خیر برای رفع مشکلات هموطنان هستیم.

وی یادآوری کرد: علاقمندان می‌توانند مبالغ نذری خود را اگر چه اندک به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ نیات خاص هلال احمر واریز کرده و فیش واریزی خود را به هلال احمر زنجان در بلوار کشاورز واحد داوطلبان تحویل دهند

ارسال نظرات
آخرین اخبار