خبرهای داغ:
سردار مقواساز؛

با مردم قهرمانیم

سردار مقواساز بسیج را ویژه‌ترین حرکت انقلابی مردم خواند و ثمرات آن را مولفه‌های تحول در کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۲۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی هنری بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیج دریایی از تاریخ مجاهدت های انقلاب اسلامی است، گفت: در طول یکسال گذشته ۱۸ رویداد موفق مردمی در سراسر کشور به همت مجاهدان بسیجی برگزار و با استقبال بسیار خوب مردمی مواجه شده است.

سردار علی مقواساز افزود: در دل این رویدادها و حتی شرکت کننده‌هایش دنیایی از تجربه‌ها و سرگذشت‌ها نهادینه شده، که گفتنش خالی از لطف نیست. در زمان برگزاری جشنواره《قهرمان شهیدم》 زمانی که داشتیم اسامی ۳ شرکت کننده برتر را معرفی می‌کردیم، متوجه شدیم یکی از برترین نوجوان‌ها که خود مسؤل فرهنگی پایگاهی در گرمسار بود به نام شهید سروری در فتنه‌های صهیونیستی-آمریکایی شهید شده و خود الگویی برای جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: شهادت همین شهید بزرگوار بهانه ای برای معرفی موفق تر فرهنگ شهدا و الگویی برای نسل امروز شد.

 معاون فرهنگی، هنری بسیج مستضعفان کشور افزود: در جشنواره《مدرسه عشق》 که هم اکنون در حال برگزاری است شاهد ارسال ۴۰ هزار اثر مختلف فرهنگی در قالب های ادبی، نمایشی، فیلم و مستند، عکس، گرافیک و نقاشی بودیم که خود نشان دهنده توانایی بسیار بالای نوجوانان بسیجی در زمینه تولیدات فرهنگی است.

سردار مقوا ساز در پایان بسیج را پویاترین مجموعه در تولید فرهنگ افزود: آثار ارسال شده به قدری قوی و هنری است که سراسر شامل قصه هایی است که  در دنیای واقعی در حال رخ دادن است، از بانویی که اهالی یک روستا را کتابخوان می کند تا بسیجیانی که در مدت ۲۵روز برای برای یک عزیز روستایی خانه ساختند.

خبرنگار شکوفه شجاعی



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها