فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

از افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی تا تحویل ۶۵ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج

ساری- فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه در قالب ۵۸ عنوان همزمان با هفته بسیج در استان اجرا می‌شود، گفت: ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی و ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۱۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

از افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی تا تحویل ۶۵ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعد  در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینکه ۵۸ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان تهیه شده است، گفت: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در سطوح اجرایی و مختلف در استان اجرا می‌شود و دیدار با خانواده شهدا، ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، بر پایی نمایشگاه‌ها، نشست‌های تبیینی و بصیرتی از جمله برنامه‌ها است.

سردار مسلمی  با اشاره به پروژه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۰ پروژه راه به طول ۳۵ کیلومتر، ۱۲ راه روستایی، ۳۹ پروژه آبرسانی و لوله گذاری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها از جمله پروژه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ساخت هزار واحد مسکن محرومان جزو برنامه‌ها است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار مسلمی ساماندهی ۱۰۰ پروژه گلزار شهید، بهره‌برداری و ساخت ۲ پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در نیمه اول سال جاری دو هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و در سه ماهه سوم سال نیز هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار