رئیس دانشگاه آزاد یزد عنوان کرد:

قدرتمندی ایران دلیل اصلی فتنه‌اندازی دشمن در سال‌گذشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: زمانی نتوانست با جنگ سخت به درون ایران رخنه کند تلاش کرد تا با جنگ نرم و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اقدام کند و در ناآرامی‌های سال گذشته شاهد تلاش دشمن در این بستر بودیم.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۸۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به علت تلاش رسانه‌های غربی در راستای ایجاد ناامنی در کشور در سال گذشته اظهار کرد: دلیل اول دشمنی صریح کشور‌های غربی به‌ویژه آمریکا با ایران این است که ایران پس از انقلاب تمام جنگ‌های فیزیکی، شناختی و ... تجربه کرده و با قدرت خود در برابر این جنگ‌ها ایستادگی کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: علیرغم تلاش‌های دشمن برای نابودی ایران، باز هم این ملت غیور در برار ناملایمات ایستادن و قله‌های جهانی شدن را در زمینه‌های مختلف طی کردند و هرچه موفق‌تر بودیم، این دشمنی‌ها آشکارتر شد.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه شده است که نمی‌تواند به درون ایران رخنه کند، عنوان کرد: زمانی که دشمن دید نمی‌تواند با جنگ سخت به درون ایران رخنه کند تلاش کرد تا با جنگ نرم و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اقدام کند و در همین راستا در ناآرامی‌های سال گذشته شاهد تلاش دشمن در این بستر بودیم.

دهقانی اشکذری ادامه داد: دشمن سعی کرد تا از کاستی‌های تبیین نظام استفاده کند و جوانانی که اطلاعات درستی از این بستر ندارند را به دام خود بیاندازد، بنابراین در فضای مجازی شروع به آموزش و ناامیدی جوانان کردو تا با تحریک جوانان، این گروه رادرگیر آسیب‌های اجتماعی کنند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی یزد گفت: در جنگ ترکیبی دشمن از تمام عناصر استفاده کرد و متاسفانه برخی از هنرمندان از جایگاه خود سواستفاده کردند و در راستای اهداف دشمن گام برداشتند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه الگو‌های واقعی در جامعه به درستی به جوانان شناسانده نشده است، الگو‌های غیرواقعی برای این گروه سنی جذابیت بیشتر دارد و تلاش می‌کنند تا خود را مطابق این الگو‌ها پیش ببرند و با توجه به اینکه فضای مجازی عرصه یادگیری را از خانواده و مدرسه گرفت و فضای یادگیری در جامعه نیز متعدد شد.

دهقانی اشکذری با اشاره به اهمیت عرصه ورزش و هنر در جامعه عنوان کرد: باید هنرمندان حقیقی و واقعی را نشان دهیم تا جوانان بتوانند الگو‌های واقعی در حوزه هنر را بشناسند و از افرادی پیروی کنند که در راستای فرهنگ ایران گام بر‌می‌دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار