خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

طرح‌های فن‌آورانه در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی هستند

همدان-استاندار همدان گفت: با توجه به نگاه حمایتی دولت به شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های فن‌آورانه در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۰۳
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به نگاه حمایتی دولت به شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های فن‌آورانه در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی هستند و بر همین اساس تاکید شد که به شکل ویژه به مشکلات شرکت دانش بنیان بُرنا، تولید کننده کود مکمل دام و طیور در فرسفج رسیدگی شود زیرا جوانان در عرصه تولید خلاقیت ایجاد می‌کنند.

استاندار همدان ادامه داد: در این ستاد مشکل سند زمین این شرکت کارگشایی و مقرر شد که با پرداخت تسهیلات درخواستی این شرکت به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال موافقت شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از واحدهای تولیدی حمایت کامل دارد، گفت: در این ستاد مقرر شد که گازکشی به واحدهای شهرک صنعتی بوعلی سه با همکاری شرکت گاز تا ورودی این شهرک اجرایی شود و گازرسانی در داخل این مجموعه نیز بر عهده شرکت شهرک های صنعتی است و تا زمان گازکشی، سوخت جایگزین تامین شود.

قاسمی فرزاد تشکیل این ستاد را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی اعلام کرد و افزود: شرکت تولیدی قطعات شبکه آبیاری کشاورزی در پرداخت تسهیلات دریافتی به مشکل برخورده بود و برهمین اساس مقرر شد که ۱۰ درصد از وام و سود آن را بپردازد و مابقی بدهی بعد از ۶ ماه تنفس طی یکسال پرداخت شود.

وی کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور را مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور دانست و اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که شرکت تولیدی مرغ گوشتی در کبودرآهنگ ۱۰ درصد از بدهی به بانک را پرداخت کند و الباقی بعد از ۹ ماه مهلت تسویه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات