مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اعلام کرد

ایجاد اشتغال برای ۱۳۴۲ نفر با تسهیلات بسیج سازندگی/ مرمت و تعمیر ۴۶ واحد مسکونی به همت جهادگران

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با ارائه تسهیلات بسیج سازندگی برای یک‌هزار و ۳۴۲ نفر فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۷۳
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

ایجاد  اشتغال برای ۱۳۴۲ نفر با تسهیلات بسیج سازندگی/ مرمت و تعمیر ۴۶ واحد مسکونی به همت جهادگران

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغالزایی در استان مرکزی گفت: موضوع اشتغال همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و دغدغه دولت بوده است که در این راستا بسیج سازندگی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز منابع امسال اعلام نشده است، افزود: در 7 ماهه نخست امسال از منابع بودجه سال 1401 بند «ب»تبصره ۱۶ اعتبار 107 میلیارد تومان به عنوان تسهیلات جذب شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: این تسهیلات در چهار عرصه صنعت، خدمات، کشاورزی و مشاغل خانگی بوده که برای یک‌هزار و 342 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است که به نسبت سال گذشته 240 درصد رشد داشته است.

فرامرزی با اشاره به سقف تسهیلات پرداختی تصریح کرد: سقف تسهیلات پرداختی 150 میلیون تومان در بخش خویش فرمایی و با بازپرداخت هفت ساله و سود چهار درصد با همکاری بانک‌های عامل بوده است.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه مرمت، بازسازی و ساخت مسکن محروم توسط بسیج سازندگی استان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال در عرصه محرومیت‌زدایی به همت گروه‌های جهادی استان، 46 واحد مسکونی در مناطق کم‌برخوردار و روستایی استان مرمت و بازسازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تعداد گروه‌های جهادی فعال در عرصه ساخت مسکن را 230 گروه اعلام و تصریح کرد: با همت همین جهادگران 30 واحد مسکونی برای نیازمندان در استان طی سال جاری احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار