مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد

پایتخت صنعتی ایران میزبان شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۴۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی، گفت: این نمایشگاه از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی فضای نمایشگاه را ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۱۰ هزار مترمربع فضای بسته و ۵ هزار مترمربع فضای باز دانست و افزود: این نمایشگاه با حضور واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی استان مرکزی و کشور و با شعار "بزرگترین گردهمایی اقتصادی در پایتخت صنعتی استان مرکزی" دایر می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: حضور صنایع بزرگ مانند ایرالکو، ماشین‌سازی، هپکو، آذراب، پالایشگاه و پتروشیمی و ... در کنار سایر صنایع کوچک و متوسط بر غنای این نمایشگاه افزوده است.

پایتخت صنعتی ایران میزبان شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت

وی با اشاره به اعلام آمادگی حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ و کوچک از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه، گفت: تا به امروز بیش از ۷۰ واحد صنعتی در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی نیز به عنوان حامی صنایع کوچک، بودجه قابل قبولی به عنوان یارانه برای حضور شرکت‌های صنعتی کوچک در نمایشگاه در نظر گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، سمینار و دوره‌های آموزشی مرتبط با نیازهای صنعتگران نیز ترتیب داده شده است، همچنین در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی و سایر استان‌های کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار